5 mars 2008

Lite om ditt och datt

Vill bara berätta att det faktiskt går framåt med Candle Flame-sjalen men nu blir det inte mer än 5-6 varv per dag, knappt det ibland. Men jag tycker att den är lika kul att sticka än iaf :) Sen har jag stickat lite muddar både med och utan pärlor. Millan fick ett par som min kedjepresentkompis så nu är iaf den klar men jag ska ha två till som vill vara med där. Jag lägger ut en ny inbjudan till den om några dagar!! Hoppas du blev nöjd Millan!? Visste inte vad det skulle vara för storlek på själva gåvan!?

Nä, nu ska här sovas för jag är så in i vassen trött!! Har jobbet sen 7 imorse. Först på affären och sen iväg på ljusparty. Imorgon kväll är jag ledig så då ska jag krypa upp i soffhörnet med en stickning eller nått åt det hållet :)

3 kommentarer:

Göran sa...

Hej Carina! Vill bara tala om att jag har en massa tomma kaffepaket som du kan komma och hämta Göran och Camilla

Carina sa...

Tackar å knixar. Jag kommer nästa vecka!!

Göran sa...

kom före torsdag