28 december 2009

Äntligen

Nu har jag äntligen öppnat paketet från min hemliga swappvän :) 0ch jag är så nöjd!! En rund röd korg med fack för ex. nötter och godis. I skålarna låg ett par polkagriskrokar, lite nötter, russin en ljushållare med värmeljus och en virkad duk med några julstjärnor lagda uppepå. Det som kluckade i paketet var en flaska av äldre modell, en sån med kork med bygel ni vet, och i den fanns det glögg :) Har du gjort glöggen själv? Den luktar jättegott och ska avnjutas senare i veckan :) Jag kan bara säga TACK!!

God fortsättning på er alla!!

2 kommentarer:

Rosa sa...

Vad kul att du gilla julkklappen :-), det känns alltid lite osäkert när man skall byta klappar med de man inte känner.
Glöggen är köpeglögg :-S.
Jag hade fyllt flaskan hela vägen upp men jösses vad paketet blev tungt :-S.
Kram Rosa

Carina sa...

Jag var rädd för att den läckt men det var inte kladdigt så jag tänkte att det måste ha varit tyngden :) Det gör absolut ingenting att den var halv!! Jag spar flaskan och fyller på ny glögg sen :)

Ja, visst är man ororlig för vad andra ska gilla det man skickat. Vi är alla olika, men vänlig kan man vara ändå! Om man nu skulle vara missnöjd ska man nog inte anmäla sig till såna här swappar :)

Vad fick du förresten? Hittar inte länken där man kan se vem alla fått ifrån!